RSS
47
728x90 ad area

Yoruma Cevap Yaz Eklentisi

Yoruma Cevap Yaz Eklentisi

Çoğu blog yazarının başına gelmiştir, sitenize yazdığınız herhangi bir yazıya bir ziyaretçiniz yorum yaparak soru sormuştur ve sizde cevaplamak istersiniz doğal olarak.. Ancak bu iş eğer yazı eski bir yazıysa yada uzun bir yazıysa falan zor olabiliyor 🙂 Bunu düşünen bir sivri zekalı geliştirici WordPress için bu şekilde bir eklenti yapmış.. Bu eklenti sayesinde yorumların listelendiği panelde her yorumun altında bulunan [ Sil ] – [ Düzenle ] linklerinin bulunduğu alanın yanından Yoruma Cevap yaz diye bir şık çıkıyor ve siz bu şıkkı seçtiğinizde direk olarak yazıya ait olan yorum formuna yönlendiriliyorsunuz.. Bence oldukça pratik bir eklenti bu sebeple sizlerlede paylaşmak istedim.. Eklentiyi aşağıdaki bağlantılardan indirebilirsiniz. Kurulumu ise bildiğiniz eklenti kurulumundan farksız. İndirdireceğiniz zip dosyası içinden çıkan dosyayı wp-content/plugins klasörü içine atın ve yönetici panelinizden aktif edin tek yapmanız gereken şey bu 🙂 Eklentinin Tarafımdan Türkçeleştirilmiş versiyonunu buradan, ingilizce halini ise buradan indirebilirsiniz..

Yazar: wpdestek
Arkadaşlarınla paylaş:
Yorumlar
Yorum Yap
Emre
31 Mart 2007, 10:32

Güzele benziyor.Deneyelim bari 🙂
Tşkler 😉

Cevapla
ahmee4
07 Nisan 2007, 23:20

wordpress te yeniyim ama hatasız yaptığıma eminim.. admin panelden ürünü etkinleştirmeme rağmen nedense yorumlarda öyle bişe gözükmüyo :S

Cevapla
Anonim
09 Nisan 2007, 16:06

Çok güzel bi eklenti gerçekten işime çok yaradı 😉

Cevapla
Bilal AYGÜN
18 Nisan 2007, 15:18

Emre arkadaşın yaşadığı sorunun aynısını bende yaşıyorum.

Cevapla
Terzioğlu
29 Nisan 2007, 00:47

kusen bunu nasıl yapacağımıza dair herhangi bir açıklamada bulunmamıssın?Rica etsek biraz anlatırmısın nasıl yapacağımızı?

Cevapla
Havuc » Blog Arşivi » Yoruma Cevap Yaz Eklentisi
13 Mayıs 2007, 17:39

[…] Original post by http://www.wpdestek.com/yoruma-cevap-yaz-eklentisi […]

Cevapla
Eda Suner
30 Temmuz 2007, 03:37

Süperr süper süperr valla çok makbule geçti arkadaşlar

Cevapla
Mert ALEMDAR
08 Ağustos 2007, 16:03

Eda Suner sayesinde öğrendim. Paylaşım için teşekkürler güzel bir eklenti.

Cevapla
aysen
09 Ağustos 2007, 23:40

1 günlük bir blog sahibesi olarak hemen denedim.Gerçekten çok faydalı… yani düşünün daha 1 günde bunun faydasını gördüysem hakikaten gerekliymiş böyle birşey

Cevapla
Burak Budak
15 Ağustos 2007, 13:39

gerçekten çok iş kolaylaştırıcı bir eklenti
sağolun varolun …

Cevapla
ergin
20 Ağustos 2007, 02:42

denedim fakat olmadı wp2.2 kullanıyorum

[ Düzenle | Sil | Yazıyı Görüntüle ] bunlar var sadece.

Cevapla
Burak BUDAK Kişisel Blog Gibi » Blog Archive » Yorumlara cevap yazma eklentisi
21 Ağustos 2007, 17:54

[…] Az önce blogumu geliştirmek için ne yapsam ne yapsam diye düşünürken  WPdestek sitesinde eklentilere baktım ve ordaki bir çok güzel eklentiden yoruma panelden cevap yazma eklentisini gördüm … Bu eklenti gerçekten çok iş kolaylaştırıcı bir eklenti. Bu eklenti sayesinde yorum yazıldığında panelde “sil” “düzenle” gibi yerlerin yanına bir de “Yoruma cevap yaz“ şıkkı geliyor ve o yoruma cevap yazmak için oraya tıklamanız yetiyor…Bu eklnetiyi özellikle aşırı yorum alan kullanıcıların kullanması işlerini kolaylaştırma açısından çok önemli diye düşünüyorum … Eklentinin kurulumu her zaman olduğu gibi çok basit :-) Buraya tıklayarak grkn tarafından tamamen türkçe versiyonunu ya da burdan ingilizce versiyonunu indirebilirsiniz.İndirdiğiniz zip dosyasından çıkan dosyayı wp-content/plugins klasörüne atıyorsunuz ve admin girişi yapıp eklentilerden eklnetiyi aktif hale getiriyorsunuz. Bu eklentide kod mod ekleme derdide yok bu yüzden daha çok sevdim bunu ben … […]

Cevapla
bilog
06 Eylül 2007, 20:18

bunun blogger için olanı var mı acaba?:) ya da bu eklentiyi bloggerda nasıl kullanırım acaba bilen var mı?

Cevapla
cagdassak
22 Eylül 2007, 18:33

sanırırm blog da kullandığım tema nedeniyle bende çalışmadı..

Cevapla
mırc
25 Temmuz 2008, 16:52

bence guzel bişi yaw 😀

Cevapla
implant
27 Ağustos 2014, 14:35

Faydalı paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Yeni yazılarınızı da dört gözle bekliyorum.

Cevapla
FatihC
10 Ekim 2014, 23:37

elinize sağlık

Cevapla
Ekrem ince
24 Şubat 2017, 19:01

Faydalı bilgiler için teşekkürler elinize sağlık.

Cevapla

Yorum Yapın

Yorumlarınız bizi mutlu eder! Lütfen yorumların kontrol edileceğini ve bağlantılarda rel="nofollow" kullanılacağını unutmayın. Yani isim olarak domain adınızı kullanmak size bir fayda sağlamayacak.

Önceki yazıyı okuyun:
Meta-se WordPress İçin SEO Eklentisi

Bu güzel ve faydalı eklentiyi bizimle Paylaştığı için Ceyhun Aksan'a […]

Kapat